Monday 19 March 2012

Ondulation

Paper cutout 
12'' x 13''
Enfin j'ai réussi à faire des photos qui ont de l'allure! Sur mon balcon avec beaucoup de lumière. Voici mon tout nouveau papier découpé! Il sera prêt pour la convention, il ne reste qu'à fixer l’arrière...
Finally I was able to able to take some good pictures! On my balcony with a lot of light. This is my new paper cutout piece! It will be ready for the convention, I need to fix the back to the frame...
J'ai eu beaucoup de plaisir à travailler à toutes les étapes de la confection. Le découpage doit être fait méticuleusement, j'ai stressé sur plusieurs morceaux. Et une fois qu'on colle, il faut être sur de soi! Ça ne pardonne pas...Je compte en faire deux autres, des plus petites pour l'accompagner. Encore dans le thème aquatique. J'aime trop les poissons!
I had so much pleasure working on each part of the fabrication. The cutting has to be done meticulously, I stressed upon some pieces. And once you're ready to glue, you have to be sure of yourself! It doesn't forgive... I intent on doing two smaller ones to accompany it. Still in the aquatic theme. I like fishes too much!

No comments: